Müslümanlara Öneriler (İman Koruma Kılavuzu)

Standart


Sevgili müslüman kardeşlerim,

Neredeyse tüm yazılarımda sizin kutsal değerleriniz küfrettim. Bu yazımda Allah’a, resulü Muhammed’e ve sizin için seçtiği din İslam’a hiç küfür etmeyeceğim. Çok şeyler yazdım, çok şey denedim ama sonunda sizi ateist yapamayacağımı anladım. Madem ateist yapamıyorum bari verdiğim zararı düzelteyim düşüncesiyle bir yazı hazırladım. Bu yazının amacı sizin imanınızı imanınızı korumak ve güçlendirmektir.

Maddeler halinde sıralıyorum, buyrun…

1. Aklın fitnesine kapılmayın. İmanın en büyük düşmanı akıldır. İnsanın aklı cüz’idir, kifâyetsizdir; atomu anlar, onun altını anlamaz, onu da anlasa en altını bilemez, evreni bilir, sınırları nerede bilemez, onu da bilse evrenin dışında ne var bilemez. Gördüğünüz gibi insan aklı sınırlıdır. O yüzden aklın fonksiyonları olan mantığa ve eleştirel düşünceye ve deneye dayalı bilgi birikimine kapılarınız sıkıca kapatın. Bilim denilen illet bu üçünün veledü zinasıdır. Bilimsel herhangi birşey okumayın. Özellikle astronomi, astrofizik ve biyolojiden uzak durun. Bilimin zirve noktalarından biri olan Amerikan Ulusal Bilim Akademisine üye dünyanın en elit bilimadamlarının %97’si ateisttir. Görüldüğü gibi bilimin sonu imanını kaybetmektir. Aman derim uzak durun.

2. Peygambere iman esastır. Akıl denen fitneyi yanlışlıkla kullanan mümin “Dağ başında bir mağarada yanlız başına bir adama melek gelip Allah’tan mesaj getiriyor, bir tane gören yok… Hem zaten herşeye gücü yeten Allah neden böyle bir yöntemle insanları yola getirmek istesin?” diye düşünüdüğü an imanı gider. Aman derim… Çok düşünmeyin… Allah’ın yöntemini sorgulamayın. “1400 yıldır çok şey değişti, insan yaşamı bambaşka bir şekil aldı, Allah son elçisini neden 1400 önce gönderdi? Şimdi de elçi gönderse ya” diye düşünen küfre düşer. Allah alemleri nur Muhammed’in yüzü suyu hürmetine yaratmıştır. Bunu böyle bileceksiniz, iman edeceksiniz.

3. Kuran Allah’ın kelamıdır. Allah’ın kelamının Arapça olmasında hikmetler vardır. Kuran’ın Türkçe ya da başka dillerdeki mealleri yetersizdir ve -ASLA- Kuran’ın kendisi değildir, Kuran’ı yansıtmaz. Shakespeare’in bir sonesi İngilizce aslında değerlidir, asıl tadı ve asıl anlamı İngilizce aslındadır. Çevirileri o tadı vermez. Kaldı ki Shakespeare zavallı bir fanidir. Alemlerin rabbi olan yüce rabbimizin kelamı bir faninin yazdıklarından daha büyük anlam taşır ve bu anlam ancak Allah’ın kullanmayı tercih ettiği Arap dilinde ortaya çıkar. ASLA ve KÂT’A Kuran’ın Türkçe mealini okumayın. Okursanız kafanız karışır, imanınız gider. Kuran’ın Arapça’dan başka dillere çevrilmesi Şeytan’ın en büyük fitnelerindendir. Kuran’ın sihri Arapça aslındadır. Anlamasanız bile aslını okuyun. Zaten Allah anlamanızı istese kalbinize ilham ederdi. Ama Arapça olarak göndermiş işte.

4. İslam tarihiyle ve özellikle peygamberin hayatı ile ilgili hiçbir şey okumayın. Geçmiş, geçmiştir. Siz önünüze bakın. O günün şartları geride kaldı. Olur da tarihe bir gözatayım derseniz Şeytan fitneyi kalbinize eker.

5. Kader ve Allah’ın sıfatlarının tecellisi gibi konulara asla kafa yormayın. En güzeli “Allahüalem” demektir. İlk maddeyi hatırlayın. Küçücük beyninizle herşeyi bilemez, anlayamazsınız. Sizin aklınızın ötesinde şeyler var… Kader de bunlardan biridir. Sorgulamayın.

6. “Allah neden sadece Arap yarımadası ve çevresine peygamber göndermiş” diye sormayın. Allah 124.000 peygamber göndermiştir. Herşeyin binlece yıldır yazılı kayıt altında tutulduğu Çin’in kayıtlarında bir tane peygamber olmaması sizi şaşırtmasın. Açıklaması basittir; Şeytan Çin kayıtlarından olduğu gibi, diğer uygarlıkların kayıtlarından da nice peygamberi çıkartmıştır.

7. Gazete, televizyon vs. her türlü haber kaynağından uzak durun. Hele şeytanın büyüğü Internet’ten uzak durun. Bu yazı Internet’te okuduğunuz son yazı olsun. Hemen kapatın. Sakın dünyada olup bitenden haber almayın. Müslüman ülkeler şöyle sefil, İslamcı terör böyle vahşi diyorlar… Allah muhafaza, izlersiniz imanınıza zarar gelir. Bu Internet denen şeytanda bu site gibi zındık siteler var, Allah yok diyorlar, aklın arabasına binmişler cehenneme doğru gidiyorlar. Aman kapılmayın.

Benden size tavsiye, yazdıklarımı iyice okuyun, anlayın. Ben bu saydıklarımın hepsini yaptım, sonunda ateist oldum. Sorgulamadan inanıp hakkı ile iman etmeyi başaramadım. Siz de benim gibi cehenneme odun olmak istemiyorsanız sözlerime kulak verin.

Sevgiler, saygılar
Bilgehan

Kaynak: http://bilgehanbengi.blogspot.com/2009/10/muslumanlara-oneriler-iman-koruma.html

Müslümanlara Öneriler (İman Koruma Kılavuzu)’ için 40 yanıt

  1. yusuf

    Evet ne yazık ki adım Yusuf. Hatta Muhammed Yusuf. Bu isim bana ailem tarafından verildi ve değiştirme ya da seçme şansı tanınmadı. Her neyse… Bende 13 yaşıma kadar müslüman olarak büyüdüm. Kuran kurslarına gittim ve babaannemden dini hikayeler dinlemeye bayılırdım. Ancak yaşıtlarımdan hep eksik bir müslüman oldum. Bir türlü abdest almayı öğrenmedim mesela. Hiç namaz kılmadım. İyi ki de kılmamışım. Lise ye başladığım dönemde dini hayatımı düzene sokmak için araştırma yapmaya başladım. Araştırmamın amacı islamı tam olarak öğrenmek ve doğru yaşamaktı. Ancak araştırırken gerçekleri öğrendim. Şu an 16 yaşındayım. Ateistim. Çevreme ve dindar aileme rağmen ateistim. Bundan gurur duyuyorum. Doğruyu kendi çabalarımla, önümdeki büyük engellere rağmen bulduğum için kendile tekrar tekrar gurur duyuyorum. Ne yazık ki islam yanlış dindir ve çıkmazları çoktur. Hala okulda din kültürü ve kuran dersleri alıyorum. Bu Türkiye devletinin acınası bir hatası. Demek istediğim insan aklın ve bilimin yolundan yürüyerek çevresine,dindar ailesine ve cumaları kendisini yalnız bırakıp camiye giden arkadaşlarına rağmen bulabilir.

  2. yusufdan cevap bekleniyor

    Hakikatten adini haketmeyen birisisin. Anne baban nerede ne hata yaptilarda sen boyle oldun. Malum sebepler dunyasi. Bizde ariyoruz islamda âcik hicde bulamiyoruz. Soylede bizde bilelim. Oruc tutmak namaz kilmak zor geldi öyle degilmi

Yorum bırakın